PR afgørende for din succes

Uanset om du er en virksomhed, non-profit eller association manager, afhænger din succes i høj grad, på hvor godt du positivt påvirke adfærd af dem uden for publikum, at de fleste påvirker din operation.
Du skal oprette ekstern interessent adfærdsændring – den slags, der fører direkte til dine ledelsesmæssige mål.
Og du gøre det ved at overtale dem vigtige uden for folk at din måde at tænke, og derefter flytte dem til at træffe foranstaltninger for at hjælper din afdeling, afdeling eller datterselskab lykkes.
Vejen til denne succes er fyldt med huller, men du vil aldrig føle dem, hvis du har den rigtige køreplan.
Som denne: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Hvor kan sådan en blueprint tage dig? Måske mere kvalificerede forslag til strategiske alliancer og joint ventures; eller til store givere ser på din 501-c-3; eller at angive kilder anmode om yderligere oplysninger; nyuddannede perspektiver viser interesse; et stort hop i salg gulvet besøg; flere anmodninger om medlemskab programmer; Gentag Køb igen; politiske personligheder tager et nærmere kig på din enhed som et centralt medlem af erhvervslivet, non-profit eller association samfund; ikke at nævne nye kontakter fra ledere i lokalsamfundet.
Som at erhvervslivet, non-profit eller association manager er der to skridt bør du tage asap. Liste over dem uden for publikum i jeres hvis adfærd hjælper eller hindrer dig i at nå dine mål. Så Bemærk hvor alvorlig deres virkninger er, og vi vil tage et skud på den målgruppe, du Vis som nummer et.
Trist at sige, du sandsynligvis ikke har samlet de oplysninger, der fortæller dig, hvor de fleste medlemmer af nøglen uden for publikum se din organisation. Så, formodning, der er ingen tegn på en stor professionel undersøgelse budget i din butik, du og dine kolleger vil have til at håndtere jobbet af overvågning eksterne publikum opfattelsen af spørge jer selv.
Interrogatives som “har du nogensinde mødt nogen fra vores organisation? Var det en tilfredsstillende oplevelse? Hvad ved du om vores tjenester eller produkter?” Vær på vagt for negative udtalelser, især tøvende eller undvigende svar. Og være på udkig efter falske antagelser, usandheder, misforståelser, unøjagtigheder og potentielt skadelige rygter. Nogen af dem, der skal rettes, fordi vi ved, at de producerer normalt negativ adfærd.
Nu skal du beslutte, hvilke af disse nasties er de mest farlige på dette tidspunkt og rette det, før det virkelig begynder at gøre ondt. Med andre ord, når du vælger den særlige opfattelse ændres, har du identificeret dit pr mål.
Men der er altid et “men”. I dette tilfælde er en PR mål uden en strategi til at vise dig hvordan du kommer derhen, ligesom pasta uden sovs. Så, du får at vælge en af tre strategier, især nyttigt for at skabe opfattelsen eller mening hvor der kan ingen være, ændre eksisterende opfattelse, eller styrke den. Men pas på, at dit nye mål og den nye strategi komplimenterer hinanden. Efter alt, du ikke ønsker at vælge “ændre eksisterende perception” når du har en god nuværende opfattelse tyder på en “styrke” strategi.
Nu lad os tale om at skrive evne. Dette er hvor din PR team skal ansætte dem skrivefærdigheder og sammensætte et overbevisende budskab. En designet til at ændre din vigtigste målgruppe opfattelse, som krævet af din pr mål.
At øge besked troværdighed, kombinere din besked med en nyhedsinteresse meddelelse – eller gøre det en del af en anden præsentation. Hjælper med at bagatellisere det faktum, at noget er ved at blive korrigeret.
Meddelelse om klarhed er afgørende her, dvs., hvad opfattelse behov afklaring eller korrektion og hvorfor? Du skal være sandfærdige og dit sprog skal være overbevisende, logisk og troværdigt. Erfaring fortæller os, dette er den bedste måde at holde opmærksomheden af medlemmer af denne målgruppe, og flytte opfattelsen i din retning.
Nu lad os tale om de værktøjer, du vil bruge til at bære dette overbevisende budskab til opmærksomheden af denne eksterne målgruppe (jeg kalder sådan taktik “lastdyr”).
Dette bør være den letteste del af din PR indsats, fordi der findes et endeløst udvalg af kommunikation taktik som gruppe briefinger, breve til redaktøren, brochurer, pressemeddelelser og personlige kontakter. Eller måske, radio og aviser interviews, taler, nyhedsbreve, og mange andre.
Et ord her. Vær forsigtig med den taktik, du vælger. Er der en klar oversigt over hvor effektivt de faktisk nå mennesker svarende til dem, du kalder dit mål interessenter?
På dette tidspunkt, ønsker du at foregribe forespørgsler om fremskridt ved at begynde din anden opfattelse overvågning session blandt medlemmer af din målgruppe. Der er dog en betydelig forskel i anden ombæring. Bruger spørgsmål svarende til dem, der anvendes under sessionen tidligere overvågning, vil du nu være opmærksom på tegn på, at publikum opfattelser begyndt at bevæge sig i din retning. Heldigvis betyder fremskridt.
Ja, vi er også heldig med PR virksomhed at vi kan flytte næsten ethvert program hurtigere ved hjælp af yderligere kommunikation taktik, og ved at øge deres frekvenser.
Husk at holde din opmærksomhed fokuseret kraftigt på de meget grupper uden for mennesker – dine vigtigste eksterne interessenter–der spiller en større rolle i bare hvor stor succes en manager vil du være.
Og med alle midler, bruge en brugbar handleplan som tidligere nævnt. En, der hjælper dig med at overtale disse vigtige uden for din måde at tænke, at interessenterne flytter dem til at træffe foranstaltninger, der fører til succes af din afdeling, afdeling eller et datterselskab.

Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 1060 herunder retningslinjer og ressource boks. Robert A. Kelly © 2004.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *